MLM дошка оголошень
П`ятниця, 19.04.2024, 23:00
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Наше опитування
Сітковий маркетинг для Вас це?
Всього відповідей: 289
Млм объявления
Пошукові запити
Статистика
Головна » 2010 » Квітень » 21 » Сітковий маркетинг - історія розвитку
12:46
Сітковий маркетинг - історія розвитку
Корпоративна Америка була скорочена і безпеки праці канув в історію невиразно згадав. Статистичні дані показують, що більшість нових робочих місць сьогодні припадає на частку малого бізнесу. Бізнес на дому стала реальністю для мільйонів американців - надихає мільйони мріяти про відкриття одного. Термін "мережа" стала модним словом у діловій пресі, оскільки все більше людей усвідомлюють ключову роль напрямків в економіці. Службою внутрішніх доходів адаптував свої правила (небагато) в новому будинку економіку шляхом визнання незалежного статусу підрядника та Публікація певних податків підготовки керівних принципів "прямі продавці". У згоді з таймс "Є ряд причин, по галузі мережевий маркетинг досяг зрілості та поваги в 1990-х. Як і мільйони американців почали дому підприємств і підприємницької діяльності будь-якого роду, вони створили клімат, в якому мережевий маркетинг може процвітати. Наприклад, це було не так дивно більше для адвоката покинути свою практику, з тим щоб запустити нову компанію якісь зі своєї барлоги. Більшість людей дізнаються, хто кинув 9 до 5 Світ повернувся і заповзятливими. Годинна і службовців стали заінтригований ідеєю фінансової свободи та економічної самостійності. Раптом, вони набагато більш відкриті для змін - і найкращі перспективи для мережного маркетингу. Ще однією зміною, який сприятиме мереж промисловість має справу з сексом. У минулому більшість прямих продавців є жінками. В результаті цього часто розглядається як жіноча справа, яка має тенденцію перешкоджати чоловіки новобранців. Але так як можливостей в цій галузі збільшився більше чоловіків, були залучені до нього; У свою чергу, всі жінки, втратили свою гостроту сприйняття, збільшуючи можливості галузі для залучення чоловіків. Само число мережних маркетологів також вибухнув. До кінця 1990-х років, більше 10 мільйонів людей були залучені в промисловості тут в США, стелажів до більш ніж $ 20 млрд у щорічних продажів. У всьому світі число дистриб'юторів перевищив 30 мільйонів, створюючи більш ніж на $ 80 млрд у річному обсязі продажів. Коли промисловість отримує, що велика, навіть корпоративні бюрократи починають помічати. Великих транснаціональних корпорацій з урахуванням явища мереж, будівництво її в свої власні плани на поширення продуктів і послуг. Ось кілька маркетингового партнерства, які були сформовані: Avon-Mattel; Tupperware-Disney; Amway-Rubbermaid; DuPont / ConAgra-Legacy. Нових "віртуальних мереж" Компанія аутсорсинг майже всі види своєї діяльності: виробництво, обслуговування клієнтів - навіть обліку. Один з найбільших банків світу, Citigroup - утворюється з злиття КБ "Сітібанк" і група Traveler's - має підрозділ мережевого маркетингу, Primerica Фінансові послуги (раніше Л. Вільямс компанії), що є одним з найбільш прибуткових каналів збуту для багатьох фінансових корпорацій продукти . Вони варіюються від страхових полісів на перевірку рахунків. Корпоративна Америка підтвердило успіх галузі, об'єднавши публічного розміщення мережевого маркетингу компанії на Уолл-стріт. Excel телекомунікацій, Amway Азіатсько-Тихоокеанського регіону і Nu Skin все успішно запущений первинне публічне розміщення акцій фонду на найбільших біржах світу. Гербалайф, Mannatech, американський ринок, Sunshine природи, Pre-Paid правові та Rexall, назвати декілька, також публічно торгуються. У 1990-х, високотехнологічних і фінансових компаній стали захоплюватися мережевої індустрії, оскільки компанії мережевого маркетингу розширений їх ліній, включаючи послуги, а також споживчі товари. Незабаром, здавалося, кожен високотехнологічна компанія шукала для мереж як засобу партизанського розподіл на конкурентних ринках. Компаній в області телекомунікацій, пейджинговий зв'язок, Інтернет, супутникове телебачення, фінансових та туристичних послуг були головними бенефіціарами альянсів з мережевими компаніями. Сьогодні навіть електроенергія продається з мережевого маркетингу. Чому звичайні корпорації свою долю з дикими і шерстистий підприємців у сфері мережевого маркетингу? Тому що вони могли бачити, що вона працює. Зокрема, розподіл мережевого маркетингу має ряд явних переваг: Це потужна методика впровадження абсолютно нових продуктів - особливо пункти, які вимагають демонстрації або відгуки. Вона породжує сильні "з уст в уста", безпосереднім споживачам нагородження в області обміну їх хвилювання про компанію товари або послуги. методи мережевого маркетингу може проникати на нові ринки швидко. Оскільки комісія виплачуються тільки про фактичні продажі і так з уст в уста замінює дорогі рекламні кампанії, дистриб'юторська мережа є ефективним і економічним способом на ринку продукт чи послугу. Going Global Оскільки Конвенція вступила ціла нова категорія бізнесу в 1990-х років, мережа Промисловість також встановила свій прапор у десятках нових ринків по всьому світу. Amway і Nu Skin були сингулярними успіхів в Японії, який показав себе як піддаються мережевого маркетингу, а родина в галузі, США Nu Skin піонером глобальної безшовної авторів, яка дозволяє дистриб'ютору спонсорувати людей, що живуть у світі в один рядок вниз Організація - поки корпорація веде бізнес в країні, де вербувати людей. Для багатьох з найбільших компаній, мереж, продажу за межами США опинилася більшість. Інтернет, глобальні зв'язку і супутникового телебачення представила інструменти для глобальної експансії. Справа була не тільки янкі, які були на марші, протягом цього десятиліття. Багато іноземних компаній-мережа відкрила магазин в США Одним з основних успіхів у 1990-і - продукти охорони здоров'я гігантських Ніккей - приїхали до США з Фукуока, Японія, на початку цього десятиліття практично ні одна американська база клієнтів. Написав Ніккей щорічних продажів у США в сотні мільйонів до кінця десятиліття і створила свою нову штаб-квартиру в усьому світі в Каліфорнії. Читайте All About It, нарешті, десять років тільки фінал бачили значні зміни в засобах масової інформації та громадського сприйняття в сфері мережевого маркетингу. У 1980-х років, повідомляє прес визнали існування мережевого маркетингу - але основна увага була часто негативне. Рассказов іменами, як "безлад називається MLM" і "А ось і шахраї". Деякі з порушень були вказані реальні, але хороша компанія, як правило, змішувати з поганою - ефективно в оману громадськість про великої промисловості. В останні роки ця тенденція почала розгортатися. Позитивний розповідей про мережевому маркетингу з'явилися в The Wall Street Journal, Inc, "Успіх", підприємець, багатство Будівництво, Бізнес стартапа і домашнього офісу Computing. Статті продовжували ставитися до своєї промисловості доза чесної критики, але вони також стали включати в себе позитивні сторони: той факт, що мільйони американців знаходили можливість, коли вони ніяк не чекав побачити його - зі своїми родичами, друзями, сусідами і колегами. Якщо ви живете в печері, ви не можете мати пропустив прогнозами експертів про те, що Інтернет стане одним із самих потужних бізнес сили в 21 столітті. Як доступну пропускну спроможність зростає, все більше інформації - і більше грошей - будуть обмінюватися через сітку. Як перспективні галузі, мережного маркетингу буде відповідати, прийнявши нову технологію з ентузіазмом. Інтернет стане основним засобом зв'язку, навчання і замовлення для дистриб'юторів мережевого маркетингу. Продаж наборів і відео можуть застаріти як демонстрація складних мультимедійних ноутбуках (і по електронній пошті) став основним інструментом вербування і кіберпростір стає головним місцем для навчання. Інтернет буде стимулювати швидке зростання в глобальному масштабі з миттєвої комунікації між мережевим маркетингом корпоративної штаб-квартири і дистриб'ютор сили. Документація, продажу комплектів, дистриб'ютор угод, а політика і процедури будуть проживати в основному на веб-сайтах, де нові перспективи можуть завантажити їх. (Суди вже визнають електронні підписи в якості обов'язкових.) Дистриб'ютори будуть замовлення безпосередньо від мережі, скорочення потреби в колл-центрів і оператори чоловік. Компанія буде платити комісійні шляхом прямого зарахування на банківські рахунки або кредитної картки рахунку. Новий, "віртуальних мереж" Компанія з джерела майже всі види своєї діяльності: приватні мітки виробництва, обслуговування клієнтів, виконання, графіка - навіть генеалогії і рахунок переробки. Технологічною революції будуть рівні умови.
Категорія: Історія мережевого,сіткового маркетингу | Переглядів: 14034 | Додав: mlm | Рейтинг: 2.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Каталог MLM сайтів
MLM статті
Друзі сайту
Амрита Украина
Copyright MyCorp © 2024
Дать объявление в сургуте | Подать объявление об авто бесплатно | Дать объявление посом | Газета из рук в руки в г пятигорске подать объявления | Сборка мебели подать объявление | Дать объявление changed | Аренда жилья в спб без посредников объявления | Дать объявление доцент | Разместить бесплатное объявление на рамблер | Евпатория сдам дом, квартиру. доска объявлений | Парфюмерия дать объявление бесплатно | Дать объявление глобализация | Разместить бесплатно объявления по г.кемерово | Как разместить бесплатное объявление в интернете | Дать объявление о продаже автомобиля в г. ростове-на-дону | Объявления продам балалайка красноярск | Дать объявление бесплатно в калининграде | Автоперевозки грузов разместить объявление | Разместить объявление на доске обьявлений недвижимости в краснодаре | Разместить объявление о продаже авто в краснодаре | Подать объявление из рук в руки недорого г. москва | Где подать объявление в газету екатеринбург | Дать объявление играм | Дать объявление в газету вдв по сыктывкару | Частные объявления аренда недвижимости в спб
Конструктор сайтів - uCoz